Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2011
Hauptverfasser: Хамідова, О.М., Савченко, А.А.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Schriftenreihe:Культура народов Причерноморья
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/65230
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України / О.М. Хамідова, А.А. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 177-178. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine