Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2011
Main Authors: Хамідова, О.М., Савченко, А.А.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Series:Культура народов Причерноморья
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/65230
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Значення маркетингу як одного з чинників конкурентоспроможності авіапідприємств України / О.М. Хамідова, А.А. Савченко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 201. — С. 177-178. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine