Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
З розвитком світової інформаційної інфраструктури у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного веб-са...
Saved in:
| Date: | 2009 |
|---|---|
| Main Author: | |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
| Series: | Політичний менеджмент |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/71082 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року / В. Терещук // Політичний менеджмент. — 2009. — № 5(38). — С. 96-108. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | З розвитком світової інформаційної інфраструктури
у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше
інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє
ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за
допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного
веб-сайту тощо. Простота і зручність зворотного зв’язку дає
можливість швидко та оперативно вносити зміни в тактику і
стратегію PR-заходів. Нині можна говорити вже про появу нової
PR-технології, абсолютно нової галузі професійної PR-діяльності,
яка одержала назву електронний паблік рілейшнз (електронний
PR, e-PR), під яким розуміють використання інформаційно-
комунікаційних технологій мережі Інтернет у практиці зв’язків
з громадськістю. Автор ставить за мету з’ясування ролі засобів
електронного PR під час президентських виборів в Україні 2004
року. Хронологічні межі дослідження: жовтень 2004 — січень 2005
року. |
|---|