Тенденції політичної Інтернет-комунікації в період світової фінансової кризи
Комунікаційні процеси, що відбуваються в Україні, потребують детального їх вивчення для створення нових моделей організації суспільства, насамперед таких, що найбільше задовольнятимуть інтереси громадян. Побудова таких моделей неможлива без дослідження кількісних характеристик комунікаційних про...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Політичний менеджмент |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/71179 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Тенденції політичної Інтернет-комунікації в період світової фінансової кризи / М. Табакова // Політичний менеджмент. — 2009. — № 6(39). — С. 135-142. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Комунікаційні процеси, що відбуваються в Україні, потребують
детального їх вивчення для створення нових моделей організації
суспільства, насамперед таких, що найбільше задовольнятимуть
інтереси громадян. Побудова таких моделей неможлива без
дослідження кількісних характеристик комунікаційних процесів
як в Україні в цілому, так і в кожному її регіоні та в кожній
сфері суспільного життя. Розгляду цих питань і присвячено
статтю. |
|---|