Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом

Розглядаються основні механізми міжнародного технологічного обміну, аналізуються різні стратегії і форми реалізації інтелектуального продукту. Ставиться питання про можливість для України стати активним суб'єктом глобальної економіки ХХІ ст. і про значення у цьому контексті ефективного управ...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2002
Main Authors: Білорус, О., Ярова, Н., Гузенко, І.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Видавничий дім "Академперіодика" НАН України 2002
Series:Вісник НАН України
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/71293
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Міжнародний маркетинг у сфері торгівлі інтелектуальним продуктом / О. Білорус, Н. Ярова, І. Гузенко // Вісн. НАН України. — 2002. — № 5. — С. 9-19. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Similar Items