Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних

У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, вик...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2006
Main Author: Сидорко, Т.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут української мови НАН України 2006
Series:Лексикографічний бюлетень
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/72843
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних / Т. Сидорко // Лексикографічний бюлетень: Зб. наук. пр. — К.: Ін-т української мови НАН України, 2006. — Вип. 13. — С. 19-22. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine