Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.)
У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила ди...
Saved in:
| Date: | 2012 |
|---|---|
| Main Author: | |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України
2012
|
| Series: | Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/73901 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Питання дидактики історії у діяльності Польського історичного товариства (20-30-і роки XX ст.) / Р. Масик // Україна: культурна спадщина, національна свідомість, державність: Зб. наук. пр. — Львів: Інститут українознавства ім. І. Крип’якевича НАН України, 2012. — Вип. 21. — С. 544-555. — Бібліогр.: 107 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | У 20–30-х рр. ХХ ст. під впливом трансформації наукових принципів і відродження
польської державності суттєво змінилася польська дидактика історії. Після Першої
світової війни у викладанні історії універсалізація знань змінюється вузькою
спеціалізацією, педагогічна складова навчання переважила дидактичну. Тоді ж польська історична педагогіка покликана була виховувати молоде покоління не для боротьби за державну самостійність, а для розбудови вже вільної держави. Після З’їзду польських істориків у Познані (1925) Польське історичне товариство активно почало шукати нові методи викладання історії. В структурі Товариства заснували нові підрозділи, а з 1933 р. почали видавати журнал “Історично-дидактичні відомості”. |
|---|