Сравнительный анализ содержания меди в организме и её значимость для функционального состояния сердечно-сосудистой системы детей с разным объёмом двигательной активности
Виконане реографічне обстеження серцево-судинної системи 15 хлопчиків 12-14 років, що мешкають в м. Сімферополі та займаються плаванням в спортивній секції, та 39 звичайних школярів такого ж віку, що займаються фізкультурою за учбовою програмою середньої школи. Мідь-дефіцитний стан виявлено у 33% пл...
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автори: | , , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Russian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Назва видання: | Таврический медико-биологический вестник |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/76738 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Сравнительный анализ содержания меди в организме и её значимость для функционального состояния сердечно-сосудистой системы детей с разным объёмом двигательной активности / Е.В. Перекотий, И.А. Евстафьева, Е.В. Евстафьева // Таврический медико-биологический вестник. — 2013. — Т. 16, № 4 (64). — С. 117-121. — Бібліогр.: 11 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | Виконане реографічне обстеження серцево-судинної системи 15 хлопчиків 12-14 років, що мешкають в м. Сімферополі та займаються плаванням в спортивній секції, та 39 звичайних школярів такого ж віку, що займаються фізкультурою за учбовою програмою середньої школи. Мідь-дефіцитний стан виявлено у 33% плавунів і 76% звичайних школярів з тенденцією до меншого вмісту міді у останніх, але достовірних відмінностей не встановлено. Кореляційний аналіз показав певну залежність функціонального стану серцево-судинної системи дітей-спортсменів від концентрації даного елементу, що свідчить про зростання значущості цього елементу в умовах систематичних фізичних навантажень. |
|---|