Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення
З метою зміцнення економічного положення підприємства на ринку його підприємницька діяльність підприємства в умовах зростаючої конкурентної боротьби потребує постійної уваги до підвищення рівня якості продукції з урахуванням потреб і вимог споживачів. В даному разі обов’язково повинні враховуватися...
Gespeichert in:
| Datum: | 2008 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Корінєв, В. Л. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут економіки промисловості НАН України
2008
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/8252 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України — 2008. — № 2(14). — С. 85-88. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Урахування конкурентоспроможності продукції в процесі ціноутворення
von: Корінєв, В. Л.
Veröffentlicht: (2008) -
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
von: Корінєв, В.Л
Veröffentlicht: (2010) -
Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства
von: Корінєв, В.Л
Veröffentlicht: (2010) -
Оцінка конкурентоспроможності диверсифікованої продукції
von: Семенов, А.Г.
Veröffentlicht: (2008) -
Ціноутворення на ринках електроенергії
von: Костін, Ю.Д., et al.
Veröffentlicht: (2017)