Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта

Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Дослі...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2012
Main Authors: Остапенко, В.В., Остапенко, О.С., Беляева, Е.Н., Ступницкая, Ю.В.
Format: Article
Language:Russian
Published: Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України 2012
Series:Кибернетика и системный анализ
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-84155
record_format dspace
fulltext
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-841552025-02-23T18:52:35Z Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Математичні моделі боротьби партій за електорат або компаній за ринки збуту Mathematical models of battle of parties for electorate or companies for markets Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Кибернетика Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. 2012 Article Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 0023-1274 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155 518.9 ru Кибернетика и системный анализ application/pdf Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Кибернетика
Кибернетика
spellingShingle Кибернетика
Кибернетика
Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
Кибернетика и системный анализ
description Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі.
format Article
author Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
author_facet Остапенко, В.В.
Остапенко, О.С.
Беляева, Е.Н.
Ступницкая, Ю.В.
author_sort Остапенко, В.В.
title Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_short Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_full Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_fullStr Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_full_unstemmed Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
title_sort математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
publisher Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
publishDate 2012
topic_facet Кибернетика
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155
citation_txt Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос.
series Кибернетика и системный анализ
work_keys_str_mv AT ostapenkovv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT ostapenkoos matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT belâevaen matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT stupnickaâûv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta
AT ostapenkovv matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu
AT ostapenkoos matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu
AT belâevaen matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu
AT stupnickaâûv matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu
AT ostapenkovv mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets
AT ostapenkoos mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets
AT belâevaen mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets
AT stupnickaâûv mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets
first_indexed 2025-11-24T11:53:39Z
last_indexed 2025-11-24T11:53:39Z
_version_ 1849672565401845760