Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта
Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Дослі...
Saved in:
| Date: | 2012 |
|---|---|
| Main Authors: | , , , |
| Format: | Article |
| Language: | Russian |
| Published: |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України
2012
|
| Series: | Кибернетика и системный анализ |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| id |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-84155 |
|---|---|
| record_format |
dspace |
| fulltext |
|
| spelling |
nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-841552025-02-23T18:52:35Z Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Математичні моделі боротьби партій за електорат або компаній за ринки збуту Mathematical models of battle of parties for electorate or companies for markets Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Кибернетика Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. 2012 Article Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. 0023-1274 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155 518.9 ru Кибернетика и системный анализ application/pdf Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
| institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| collection |
DSpace DC |
| language |
Russian |
| topic |
Кибернетика Кибернетика |
| spellingShingle |
Кибернетика Кибернетика Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта Кибернетика и системный анализ |
| description |
Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. |
| format |
Article |
| author |
Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. |
| author_facet |
Остапенко, В.В. Остапенко, О.С. Беляева, Е.Н. Ступницкая, Ю.В. |
| author_sort |
Остапенко, В.В. |
| title |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| title_short |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| title_full |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| title_fullStr |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| title_full_unstemmed |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| title_sort |
математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
| publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
| publishDate |
2012 |
| topic_facet |
Кибернетика |
| url |
https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/84155 |
| citation_txt |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
| series |
Кибернетика и системный анализ |
| work_keys_str_mv |
AT ostapenkovv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT ostapenkoos matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT belâevaen matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT stupnickaâûv matematičeskiemodeliborʹbypartijzaélektoratilikompanijzarynkisbyta AT ostapenkovv matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu AT ostapenkoos matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu AT belâevaen matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu AT stupnickaâûv matematičnímodelíborotʹbipartíjzaelektoratabokompaníjzarinkizbutu AT ostapenkovv mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets AT ostapenkoos mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets AT belâevaen mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets AT stupnickaâûv mathematicalmodelsofbattleofpartiesforelectorateorcompaniesformarkets |
| first_indexed |
2025-11-24T11:53:39Z |
| last_indexed |
2025-11-24T11:53:39Z |
| _version_ |
1849672565401845760 |