Проблема сімейного виховання в педагогіці Макаренка
У статті з’ясовано місце сім’ї як інституту соціалізації за педагогічною системою А.С. Макаренка. Проаналізовано основні напрямки сімейного виховання, визначена роль батька та матері в цьому процесі, показано значення корисної праці у вихованні працелюбності та полегшенні процесу соціалізації дити...
Збережено в:
| Дата: | 2011 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2011
|
| Назва видання: | Наука. Релігія. Суспільство |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/85489 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Проблема сімейного виховання в педагогіці Макаренка / Л.О. Рощина, Л.О. Корбань // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 2. — С. 112-115. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Резюме: | У статті з’ясовано місце сім’ї як інституту соціалізації за педагогічною системою А.С. Макаренка.
Проаналізовано основні напрямки сімейного виховання, визначена роль батька та матері в цьому процесі,
показано значення корисної праці у вихованні працелюбності та полегшенні процесу соціалізації дитини. |
|---|