Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід
Стаття викладає феноменологічний підхід в дослідженні музики як полісмислової площини в аспекті філософсько-антропологічної парадигми. Актуальність останньої пов’язана із зосередженням музикознавчої думки на нових смислотворчих формах в естетичній сфері....
Gespeichert in:
| Datum: | 2012 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2012
|
| Schriftenreihe: | Наука. Релігія. Суспільство |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/86843 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Антропологічна парадигма осягнення музики: феноменологічний підхід / Н.С. Воронова // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 3. — С. 37-41. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | Стаття викладає феноменологічний підхід в дослідженні музики як полісмислової площини в аспекті філософсько-антропологічної парадигми. Актуальність останньої пов’язана із зосередженням музикознавчої думки на нових смислотворчих формах в естетичній сфері. |
|---|