Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування
Forecasting plays important role in marketing activity of company. The FutureView™ is one of the methods developed by TNS Company and based on Diffusion of Innovations Theory. Traditional Early Adopters definition proposed by Rogers was revised and modified; therewith main principles of adaptation t...
Gespeichert in:
| Datum: | 2009 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Соколовський, І. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Iнститут соціології НАН України
2009
|
| Schriftenreihe: | Социология: теория, методы, маркетинг |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/89990 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Прогнозування поведінки споживачів на підставі теорії поширення інновацій: теоретичні засади і можливості практичного застосування / І. Соколовський // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2009. — № 4. — С. 128–137. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
Теоретичні засади фінансового планування та прогнозування
von: Проказа, Т.В.
Veröffentlicht: (2011) -
ЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ ТА ПИТАННЯ ПРАКТИЧНОГО ЗАСТОСУВАННЯ СИСТЕМ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ РУХОМИХ ВУЗЛІВ ЕЛЕКТРИЧНИХ МАШИН
von: Гижко, Ю.І., et al.
Veröffentlicht: (2015) -
Елементи теорії та питання практичного застосування систем вібродіагностування рухомих вузлів електричних машин
von: Гижко, Ю.І., et al.
Veröffentlicht: (2015) -
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В СЕРЕДОВИЩІ ЦИФРОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
von: Yushkevych, Olena, et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Маркетингове планування міського розвитку: теоретичні основи практичного використання
von: Ґудзь, П.
Veröffentlicht: (2012)