Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки
Визначено головні цілі екологічного маркет розроблено механізм розрахунку екологічної ціни товару, наведені маркетингові комунікації в системі екологічного маркетингу, систему екологічного розподілу, на базі якої зроблено висновок, що перевага повинна віддаватись системам розподілу, які знижують...
Saved in:
| Date: | 2012 |
|---|---|
| Main Author: | |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2012
|
| Series: | Культура народов Причерноморья |
| Subjects: | |
| Online Access: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/91085 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Cite this: | Інструментарій екологічного маркетингу в контексті забезпечення екологічної безпеки / А.В. Кучмійов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 84-89. — Бібліогр.: 12 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Summary: | Визначено головні цілі екологічного маркет
розроблено механізм розрахунку екологічної ціни товару, наведені маркетингові комунікації в системі
екологічного маркетингу, систему екологічного розподілу, на базі якої зроблено висновок, що перевага
повинна віддаватись системам розподілу, які знижують екологічні витрати, вона повинна бути
мінімально шкідливою для навколишнього середовища і повинна максимально відповідати умовам
екологічної безпеки.
Ключеві слова: екологічний маркетинг, стратегія, екологічна безпека, продукція, ціноутворення, цінова надбавка. |
|---|