Сецесія в опереті як літератрному й театральному жанрі
У статті одного з провідних акторів Кримського академічного українського музичного театру розкриваються риси сецесії в опереті як літературному й театральному жанрі, наголошується, що жанр оперети посідає чільне місце в історії й сучасному творчому житті мистецького колективу, підтвердженням чого...
Gespeichert in:
| Datum: | 2013 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Schriftenreihe: | Культура народов Причерноморья |
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/91609 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Сецесія в опереті як літератрному й театральному жанрі / В.В. Карпов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 252. — С. 155-156. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | У статті одного з провідних акторів Кримського академічного українського музичного
театру розкриваються риси сецесії в опереті як літературному й театральному жанрі,
наголошується, що жанр оперети посідає чільне місце в історії й сучасному творчому житті
мистецького колективу, підтвердженням чого є постановки творів яскравого представника нової
віденської оперети Імре Кальмана.
Ключові слова: сецесія, жанр, оперета, сценічна інтерпретація. |
|---|