Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
Зростання значущості маркетингової сфери для сучасних компаній визначає як актуальність управління даним видом діяльності в цілому, так і управління витратами на її здійснення. Незважаючи на наявність значної кількості методів управління витратами, розробки з обґрунтованого їх вибору на сьогодні...
Збережено в:
| Дата: | 2013 |
|---|---|
| Автор: | Могила, І.С. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2013
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92477 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку / І.С. Могила // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 265. — С. 68-71. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
за авторством: Могила, І.С.
Опубліковано: (2013) -
Внутрішній аудит в системі управління трансакційними витратами підприємства
за авторством: Бонарев, В.В.
Опубліковано: (2013) -
Сучасні концепції управління витратами промислових підприємств
за авторством: Гришко, Н.В.
Опубліковано: (2007) -
Оперативне управління витратами на виробничому підприємстві
за авторством: Михальчук, Л.В., та інші
Опубліковано: (2012) -
Концептуальні підходи до управління витратами на сучасному промисловому підприємстві
за авторством: Коваленко, Е.В.
Опубліковано: (2005)