Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект

Україна – це держава з великим історичним минулим, де було безліч злетів і падінь, поразок і перемог. Разом з історією держави розвивалася і росла культура. Одним з головних питань стала проблема в сфері освіти. Її історія тісно пов’язана з історією українського народу. В незалежній Україні почал...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2014
1. Verfasser: Чернікова, Л.Ф.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2014
Schriftenreihe:Культура народов Причерноморья
Schlagworte:
Online Zugang:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92838
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Zitieren:Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект / Л.Ф. Чернікова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 199-203. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-92838
record_format dspace
fulltext
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
Чернікова, Л.Ф.
Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
Культура народов Причерноморья
description Україна – це держава з великим історичним минулим, де було безліч злетів і падінь, поразок і перемог. Разом з історією держави розвивалася і росла культура. Одним з головних питань стала проблема в сфері освіти. Її історія тісно пов’язана з історією українського народу. В незалежній Україні почала формуватися власна політика вищої освіти. Вона була зорієнтована на досягнення сучасного світового рівня, відродження національного характеру, оновлення змісту, форм і методів навчання, збільшення інтелектуального потенціалу держави. Сьогодні в Україні діє закон «Про освіту», що встановлює загальні принципи освітніх послуг. Система освіти складається з навчальних закладів, науково–методичних і методичних організацій, науково– виробничих підприємств. ХХI століття – це епоха інформаційного суспільства, епоха технологічної культури. Формування глобального інформаційного суспільства виводить на перший план проблему розширення знань. Серйозні трансформації в житті суспільства та держави торкнулися й сфери вищої освіти. Ставши самостійною і незалежною сферою діяльності, вища освіта прагне адаптуватися до нових умов, орієнтуючись на світові стандарти. В Україні проводиться системна активна робота щодо створення умов для визначення освітніх проблем розвитку держави та її регіонів в контексті політичного бачення та постанов рішень на державному рівні. В українському суспільстві все більше усвідомлюється загальна потреба в розвитку освітньої системи. Соціально–економічні й політичні й політичні зміни державності, входження України до світового співтовариства не можливе без структурної реформи національної системи вищої освіти. Пріоритетним завданням є модернізація вищої освіти відповідно сучасних міжнародних вимог.
format Article
author Чернікова, Л.Ф.
author_facet Чернікова, Л.Ф.
author_sort Чернікова, Л.Ф.
title Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
title_short Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
title_full Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
title_fullStr Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
title_full_unstemmed Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект
title_sort розвиток освіти в сучасній україні. освітньо–правовий аспект
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2014
topic_facet Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ
url https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92838
citation_txt Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект / Л.Ф. Чернікова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 199-203. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT černíkovalf rozvitokosvítivsučasníjukraíníosvítnʹopravovijaspekt
AT černíkovalf razvitieobrazovaniâvsovremennojukraineobrazovatelʹnopravovojaspekt
AT černíkovalf thedevelopmentofeducationinmodernukraineeducationalylegalaspect
first_indexed 2025-11-24T15:43:13Z
last_indexed 2025-11-24T15:43:13Z
_version_ 1849687008968966144
spelling nasplib_isofts_kiev_ua-123456789-928382025-02-23T19:11:22Z Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект Развитие образования в современной Украине. Образовательно-правовой аспект The development of education in modern Ukraine. Educationaly legal aspect Чернікова, Л.Ф. Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ Україна – це держава з великим історичним минулим, де було безліч злетів і падінь, поразок і перемог. Разом з історією держави розвивалася і росла культура. Одним з головних питань стала проблема в сфері освіти. Її історія тісно пов’язана з історією українського народу. В незалежній Україні почала формуватися власна політика вищої освіти. Вона була зорієнтована на досягнення сучасного світового рівня, відродження національного характеру, оновлення змісту, форм і методів навчання, збільшення інтелектуального потенціалу держави. Сьогодні в Україні діє закон «Про освіту», що встановлює загальні принципи освітніх послуг. Система освіти складається з навчальних закладів, науково–методичних і методичних організацій, науково– виробничих підприємств. ХХI століття – це епоха інформаційного суспільства, епоха технологічної культури. Формування глобального інформаційного суспільства виводить на перший план проблему розширення знань. Серйозні трансформації в житті суспільства та держави торкнулися й сфери вищої освіти. Ставши самостійною і незалежною сферою діяльності, вища освіта прагне адаптуватися до нових умов, орієнтуючись на світові стандарти. В Україні проводиться системна активна робота щодо створення умов для визначення освітніх проблем розвитку держави та її регіонів в контексті політичного бачення та постанов рішень на державному рівні. В українському суспільстві все більше усвідомлюється загальна потреба в розвитку освітньої системи. Соціально–економічні й політичні й політичні зміни державності, входження України до світового співтовариства не можливе без структурної реформи національної системи вищої освіти. Пріоритетним завданням є модернізація вищої освіти відповідно сучасних міжнародних вимог. Украина – это государство с большим историческим прошлым, где было множество взлётов и падений, побед и поражений. Вместе с историей государства развивалась и росла культура. Одним из главных вопросов стояла проблема в сфере образования. Её история тесно связана с историей украинского народа. В независимой Украине начала формироваться собственная политика высшего образования. Она была сориентирована на достижение современного мирового уровня, возрождение национального характера, обновление содержания, форм и методов обучения, увеличение интеллектуального потенциала государства. Сегодня в Украине действует закон «Об образовании», который устанавливает общие принципы образовательных услуг. Система образования состоит из учебных заведений, научно–методических и методических организаций, научно–производственных предприятий. XXI столетие – эпоха информационного общества, эпоха технологической культуры. Формирование глобального информационного общества выводит на передний план проблему расширения знаний. Серьезные трансформации в жизни общества и государства коснулись и сферы высшего образования. Ставши самостоятельной и независимой сферой деятельности, высшее образование стремилось адаптироваться к новым условиям, ориентируясь на мировые стандарты образования. Сегодня в Украине проводится системная активная работа по созданию условий для определения образовательных проблем развития государства и его регионов в контексте политического видения и постановлению решений на государственном уровне. В украинском обществе всё больше осознаётся общая потребность в развитии образовательной системы. Социально–экономические и политические изменения государственности вхождения Украины в мировое сообщество невозможны без структурной реформы национальной системы высшего образования. Приоритетным заданием является модернизация высшего образования соответственно современным международным требованиям. Ukraine is a state with a great history. It had many ups and downs, success and looses. Culture grew and developed along with the state history. One of the main issues of that time was the problem in educational field. Its history is closely connected with the history of Ukrainian nation. Our own higher educational policy started in independent Ukraine. It was dimed at the reaching modern global point, renascence of national character, updating of the content forms and methods of education, increasing of intellectual potential of the country. Nowadays, Ukraine uses the law “On Education”, that establishes common principles of education. Educational system consists of educational institution, research – methodological and methodical establishments, science – production concerns. The XXI century is the age of information – oriented society, age of technology. The setting up of global information–oriented society puts up the question of enlargement of knowledge. Serious changes in society and state life have influenced the higher education. Since it has become independent, higher education ought to adapt to new conditions, aiming at the global standards of education. Modern Ukraine is known to carry out work at:  creating conditions for defining educational problems of state and regional development according to the political view and resolutions on the state level;  the need to develop the educational system is more and more realized by society in Ukraine. It is impossible to change social economic and political life and to join international community for Ukraine without structural reform of the national system of higher education. Updating of higher education according to the modern international demands is a foreground task. 2014 Article Розвиток освіти в сучасній Україні. Освітньо–правовий аспект / Л.Ф. Чернікова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 199-203. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/92838 37.014.5 (477) :34 uk Культура народов Причерноморья application/pdf Кримський науковий центр НАН України і МОН України