Політичні і правові ідеї Київської Русі в різних інтерпретаціях (Спадкоємці прагнуть отримати спадок і створити нові міфи)

Київська Русь як держава народилася, досягла розквіту і занепала. Це окрема сторінка історії. Але цю сторінку бажають „пришити” до своєї історії три країни – Україна, Росія, Білорусь. З наукової точки зору це некоректно. Історія України, Росії, Білорусі повинна писатися з тих часів, коли Київська Ру...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2006
Main Authors: Михальченко, М., Дашутін, Г.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2006
Subjects:
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/9614
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Політичні і правові ідеї Київської Русі в різних інтерпретаціях (Спадкоємці прагнуть отримати спадок і створити нові міфи) / М. Михальченко, Г. Дашутін // Політичний менеджмент. — 2006. — № 4. — С. 3-9. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Description
Summary:Київська Русь як держава народилася, досягла розквіту і занепала. Це окрема сторінка історії. Але цю сторінку бажають „пришити” до своєї історії три країни – Україна, Росія, Білорусь. З наукової точки зору це некоректно. Історія України, Росії, Білорусі повинна писатися з тих часів, коли Київська Русь розпалася і на руїнах цієї середньовічної феодальної імперїі (очолюваної великим князем київським) склалися нові народності і нації, постали нові держави. Ці держави у різний спосіб залучали надбання своєї попередниці. Наприклад, Суздальське князівство на чолі з Андрієм Боголюбським залучало ці надбання своєрідно – час від часу захоплюючи Київ і вщент грабуючи місто, знищуючи його. Інші князівства по1іншому використовували досвід Київської Русі. Наприклад, Галицько1Волинське князівство зберігало і примножувало політичні й духовні цінності своєї попередниці.