До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборч...
Gespeichert in:
| Datum: | 2007 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | Акімов, Д. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
| Schlagworte: | |
| Online Zugang: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/9726 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineÄhnliche Einträge
-
До питання про визначення техніки
von: Гріффен, Л.О.
Veröffentlicht: (2013) -
До питання про визначення поняття громадянського суспільства і української революції 2004 року
von: Кресіна, І.
Veröffentlicht: (2005) -
Теоретико-методологічні засади розгляду питання про роль особи в історії
von: Душкова, З.
Veröffentlicht: (2009) -
Політична участь як особливий „зріз” політичної поведінки
von: Слюсаревський, М.
Veröffentlicht: (2009) -
Суспільна політика: чи стала вона сферою наукового пошуку і прикладних досліджень в Україні?
von: Тертичка, В.
Veröffentlicht: (2007)