До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні
Використання в політичній діяльності маркетингового підходу, зокрема – політичного маркетингу в сучасній Україні знаменує перехід до якісно нової методології дослідження й регулювання політичних процесів. Суть цього підходу (який поки що активно використовується, на жаль, лише при організації виборч...
Збережено в:
| Дата: | 2007 |
|---|---|
| Автор: | Акімов, Д. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2007
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/9726 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов // Політичний менеджмент — 2007. — № 6. — С. 37-46. — Бібліогр.: 15 назв. — укp. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
До питання про визначення техніки
за авторством: Гріффен, Л.О.
Опубліковано: (2013) -
До питання про визначення поняття громадянського суспільства і української революції 2004 року
за авторством: Кресіна, І.
Опубліковано: (2005) -
Теоретико-методологічні засади розгляду питання про роль особи в історії
за авторством: Душкова, З.
Опубліковано: (2009) -
Політична участь як особливий „зріз” політичної поведінки
за авторством: Слюсаревський, М.
Опубліковано: (2009) -
Суспільна політика: чи стала вона сферою наукового пошуку і прикладних досліджень в Україні?
за авторством: Тертичка, В.
Опубліковано: (2007)