Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
Целью исследования в статье является теоретическое обоснование и разработка методических подходов относительно рыночного и экономического обоснования выбора маркетинговой стратегии предприятия. В качестве специальных методов исследования в работе использовались – общие методы экономики, теоретическо...
Збережено в:
| Дата: | 2007 |
|---|---|
| Автор: | Яхкинд, В.П. |
| Формат: | Стаття |
| Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2007
|
| Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/97980 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Цитувати: | Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції / В.П. Яхкинд // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 103. — С. 203-205. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Обгрунтування маркетингової стратегії на різних етапах життєвого циклу продукції
за авторством: Яхкинд, В.П.
Опубліковано: (2007) -
Підготовка рішень в процесі обгрунтування асортиментної політики у машинобудівній галузі в умовах конкурентного середовища
за авторством: Тарасова, Г.О., та інші
Опубліковано: (2007) -
Стратегія формування та досягнення конкурентних переваг промисловим підприємством
за авторством: Малевській, Е.З.
Опубліковано: (2007) -
Трансформация теоретико-методических подходов к оценке региональной конкурентоспособности
за авторством: Вельгош, Н.З.
Опубліковано: (2007) -
Развитие нового качества управления потребительской кооперации в АР Крым
за авторством: Байрам, М.К.
Опубліковано: (2007)