Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства

Проаналізовано існуючі підходи до трактування та сформульовано узагальнене визначення поняття «комплекс маркетингу». Розглянуто зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу. Сформовано принципи, якими необхідно керуватися під час розроблення комплексу маркетингу підприємства....

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2015
Main Authors: Федорова, Н.Є., Соловйов, І.О.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2015
Series:Економічні інновації
Online Access:https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/98077
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Cite this:Сутність та зміст поняття «комплекс маркетингу» як інструменту управління діяльністю підприємства / Н.Є. Федорова, І.О. Соловйов // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. II. — С. 221-227. — Бібліогр.: 10 назв. — укр.

Institution

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine