МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2023
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/1624 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
Agrosvit| id |
oai::article-1624 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai::article-16242023-06-08T08:47:01Z МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ RELATIONSHIP MARKETING AS A TOOL OF COMPETITIVE MARKETING STRATEGY Пронько, Л. М. Токар, К. С. ДКС Центр 2023-06-08 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/1624 10.32702/2306-6792.2023.11.44 Журнал "Агросвіт"; № 11 (2023): АГРОСВІТ; 44-51 Agrosvit; No. 11 (2023): AGROSVIT; 44-51 2306-6792 uk https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/1624/1636 Авторське право (c) 2023 Журнал "Агросвіт" |
| institution |
Agrosvit |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2023-06-08T08:47:01Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Пронько, Л. М. Токар, К. С. |
| spellingShingle |
Пронько, Л. М. Токар, К. С. МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| author_facet |
Пронько, Л. М. Токар, К. С. |
| author_sort |
Пронько, Л. М. |
| title |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| title_short |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| title_full |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| title_fullStr |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| title_full_unstemmed |
МАРКЕТИНГ ВІДНОСИН ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ |
| title_sort |
маркетинг відносин як інструмент конкурентоспроможної маркетингової стратегії |
| title_alt |
RELATIONSHIP MARKETING AS A TOOL OF COMPETITIVE MARKETING STRATEGY |
| publisher |
ДКС Центр |
| publishDate |
2023 |
| url |
https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/1624 |
| work_keys_str_mv |
AT pronʹkolm marketingvídnosinâkínstrumentkonkurentospromožnoímarketingovoístrategíí AT tokarks marketingvídnosinâkínstrumentkonkurentospromožnoímarketingovoístrategíí AT pronʹkolm relationshipmarketingasatoolofcompetitivemarketingstrategy AT tokarks relationshipmarketingasatoolofcompetitivemarketingstrategy |
| first_indexed |
2025-09-24T17:19:45Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:19:45Z |
| _version_ |
1848189426185797632 |