СТАЛИЙ РОЗВИТОК ЗЕЛЕНОГО МАРКЕТИНГУ: ЕКОЛОГІЧНИЙ І БЕЗПЕКОВИЙ ІМПЕРАТИВ МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ ЯК СКЛАДОВА ГЛОБАЛЬНОЇ КЛІМАТИЧНОЇ АДЖЕНДИ
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Карп, В. С., Резнікова, Н. В., Іващенко, О. А. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2023
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2025 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІМПЕРАТИВ СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНОГО БІЗНЕСУ
за авторством: Тарасович, Л. В., та інші
Опубліковано: (2023) -
МАКРОЕКОНОМІЧНІ РИЗИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕНЕРГЕТИЧНОГО ТА ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДІВ В УМОВАХ ГЛОБАЛЬНОЇ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
за авторством: Резнікова, Н. В., та інші
Опубліковано: (2024) -
Екологічний імператив економічної освіти у контексті глобалізаційних викликів
за авторством: Базилевич, В.
Опубліковано: (2010) -
Моніторинг та екологічний імператив будівництва, експлуатації систем магістральних трубопроводів України
за авторством: Шиян, В.Д.
Опубліковано: (2009) -
Екологічний ризик розвитку сільського (зеленого) туризму в Одеській області
за авторством: Михайлюк, О.Л.
Опубліковано: (2014)