ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІНСЬКОЇ СТРУКТУРИ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Крючко, Л. С., Лозовий, Д. В., Беззей, К. С., Терещенко, Я. І., Майоров, К. Д. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2023
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2209 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
Формування системи оцінки ефективності промислового маркетингу на підприємстві
за авторством: Жуков, С.А.
Опубліковано: (2017) -
Теоретичні аспекти опору персоналу організаційним змінам на підприємстві
за авторством: Сташкевич, І.І.
Опубліковано: (2015) -
Теоретичні основи реформування організаційно-управлінської системи природокористування в Україні в контексті сучасних викликів
за авторством: Рассадникова, С.І.
Опубліковано: (2014) -
Розробка концептуальної моделі кібернетичного маркетингу на підприємстві
за авторством: Костенко, О.П., та інші
Опубліковано: (2014) -
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ МІСТА
за авторством: Kobylyatskyi, O.P.
Опубліковано: (2012)