Тарасович, Л. В., Яремова, М. І., Буднік, О. М., & Федорчук, С. В. (2023). ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ. ДКС Центр.
Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)Тарасович, Л. В., М. І Яремова, О. М Буднік, und С. В Федорчук. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ. ДКС Центр, 2023.
MLA-Zitierstil (8. Ausg.)Тарасович, Л. В., et al. ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ. ДКС Центр, 2023.
Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.