ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2023
Автори: Тарасович, Л. В., Яремова, М. І., Буднік, О. М., Федорчук, С. В.
Формат: Стаття
Мова:English
Опубліковано: ДКС Центр 2023
Онлайн доступ:https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2415
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Agrosvit

Репозитарії

Agrosvit
id oai::article-2415
record_format ojs
spelling oai::article-24152023-11-18T17:25:16Z ASSORTMENT POLICY FORMATION AS A MARKETING MANAGEMENT TOOL IN BUSINESS PROCESSES: THEORETICAL CONTENT AND METHODOLOGICAL FOUNDATION ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Федорчук, С. В. ДКС Центр 2023-11-16 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2415 10.32702/2306-6792.2023.22.148 Журнал "Агросвіт"; № 22 (2023): АГРОСВІТ; 148-154 Agrosvit; No. 22 (2023): AGROSVIT; 148-154 2306-6792 en https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2415/2451 Авторське право (c) 2023 Журнал "Агросвіт"
institution Agrosvit
baseUrl_str
datestamp_date 2023-11-18T17:25:16Z
collection OJS
language English
format Article
author Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Федорчук, С. В.
spellingShingle Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Федорчук, С. В.
ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
author_facet Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Федорчук, С. В.
author_sort Тарасович, Л. В.
title ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
title_short ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
title_full ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
title_fullStr ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
title_full_unstemmed ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
title_sort формування асортиментної політики як інструмент маркетингового менеджменту в бізнес-процесах: теоретичний зміст та методичне підгрунтя
title_alt ASSORTMENT POLICY FORMATION AS A MARKETING MANAGEMENT TOOL IN BUSINESS PROCESSES: THEORETICAL CONTENT AND METHODOLOGICAL FOUNDATION
publisher ДКС Центр
publishDate 2023
url https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2415
work_keys_str_mv AT tarasovičlv assortmentpolicyformationasamarketingmanagementtoolinbusinessprocessestheoreticalcontentandmethodologicalfoundation
AT âremovamí assortmentpolicyformationasamarketingmanagementtoolinbusinessprocessestheoreticalcontentandmethodologicalfoundation
AT budníkom assortmentpolicyformationasamarketingmanagementtoolinbusinessprocessestheoreticalcontentandmethodologicalfoundation
AT fedorčuksv assortmentpolicyformationasamarketingmanagementtoolinbusinessprocessestheoreticalcontentandmethodologicalfoundation
AT tarasovičlv formuvannâasortimentnoípolítikiâkínstrumentmarketingovogomenedžmentuvbíznesprocesahteoretičnijzmísttametodičnepídgruntâ
AT âremovamí formuvannâasortimentnoípolítikiâkínstrumentmarketingovogomenedžmentuvbíznesprocesahteoretičnijzmísttametodičnepídgruntâ
AT budníkom formuvannâasortimentnoípolítikiâkínstrumentmarketingovogomenedžmentuvbíznesprocesahteoretičnijzmísttametodičnepídgruntâ
AT fedorčuksv formuvannâasortimentnoípolítikiâkínstrumentmarketingovogomenedžmentuvbíznesprocesahteoretičnijzmísttametodičnepídgruntâ
first_indexed 2025-09-24T17:20:01Z
last_indexed 2025-09-24T17:20:01Z
_version_ 1848007620591353856