ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСАХ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ЗМІСТ ТА МЕТОДИЧНЕ ПІДГРУНТЯ
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Тарасович, Л. В., Яремова, М. І., Буднік, О. М., Федорчук, С. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2023
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2415 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
Методичне забезпечення організації маркетингового менеджменту на корпоративних підприємствах
за авторством: Сиволап, Ю.Ю.
Опубліковано: (2024) -
СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
за авторством: Poita, Iryna
Опубліковано: (2024) -
Формування маркетингової політики та маркетингового менеджменту на підприємствах корпоративного сектору
за авторством: Ус, Г.О., та інші
Опубліковано: (2024) -
Методичне забезпечення маркетингового дослідження ринку м'ясопродуктів Луганської області
за авторством: Чеботарьов, Є.В.
Опубліковано: (2013) -
Стратегії вдосконалення асортиментної політики торгово-виробничих об’єднань
за авторством: Войт, Д.С.
Опубліковано: (2014)