МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТОВАРУ ПРОДУКТОВОГО РИТЕЙЛУ
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Мардар, М. Р., Устенко, І. А. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2023
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2574 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
AgrosvitÄhnliche Einträge
-
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДЛЯ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПРОДУКТОВОГО РИТЕЙЛУ
von: Мардар, М. Р., et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Енергозбереження – ключ до підвищення конкурентоздатності продукції
von: Дрозденко, В.
Veröffentlicht: (2009) -
Моделювання процесу прийняття рішень для оцінки конкурентоздатності
von: Федорчук, Є., et al.
Veröffentlicht: (2008) -
Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознак
Veröffentlicht: (2013) -
СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ОРГАНОЛЕПТИЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ПРОДУКЦІЇ, ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ МОЛОКОПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
von: Сеник, Ю. I.
Veröffentlicht: (2023)