ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СТАРТАП ІНДУСТРІЇ
Gespeichert in:
| Datum: | 2024 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Задоя, В. О., Чаркіна, Т. Ю. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | English |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2024
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/2958 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
AgrosvitÄhnliche Einträge
-
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
von: Марченко, І.В.
Veröffentlicht: (2009) -
ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ТОВАРОЗНАВСТВІ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
von: Гноєвий, В. Г., et al.
Veröffentlicht: (2024) -
Комплексний підхід до організації маркетингових комунікацій в умовах кризи
von: Богданов, О.О., et al.
Veröffentlicht: (2025) -
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
von: Лисюк, В.М., et al.
Veröffentlicht: (2013) -
Інтегрований підхід до сталого розвитку та ефективності трансформування енергетичних систем на основі штучного інтелекту
von: Karpenko, Dmytro, et al.
Veröffentlicht: (2025)