ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОСУВАННЯ КИСЛОМОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ РЕКЛАМИ
Gespeichert in:
| Datum: | 2024 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | Мардар, М. Р., Устенко, І. А., Булацескул, К. І. |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2024
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/3850 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
AgrosvitÄhnliche Einträge
-
Застосування інструментів Big Data для підвищення ефективності онлайн реклами
von: Гриценко, В.І., et al.
Veröffentlicht: (2016) -
Digital-маркетинг як технологія просування органічної продукції
von: Новицька, І.В.
Veröffentlicht: (2019) -
Методи дослідження просування високотехнологічної продукції на зовнішні ринки
von: Філіпова, Н.О.
Veröffentlicht: (2007) -
Маркетингові технології просування продукції органічного землеробства в світовий простір
von: Кучеренко, С.М.
Veröffentlicht: (2010) -
МАРКЕТИНГОВЕ СТРАТЕГІЧНЕ СЕГМЕНТУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ТОВАРУ ПРОДУКТОВОГО РИТЕЙЛУ
von: Мардар, М. Р., et al.
Veröffentlicht: (2023)