ОБЛІКОВО-ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ ВИТРАТАМИ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ САДІВНИЦТВА
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Василішин, С. І., Шерстюк, О. Л. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/3902 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
Управління маркетинговими витратами підприємства як основний інструмент його розвитку
за авторством: Могила, І.С.
Опубліковано: (2013) -
ОБЛІКОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИТРАТАМИ ГАЛУЗІ ТВАРИННИЦТВА
за авторством: Подолянчук, О. А.
Опубліковано: (2024) -
Інформаційне забезпечення управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Височин, І.
Опубліковано: (2011) -
Інформаційне забезпечення системи управління підприємств хлібопекарської промисловості
за авторством: Крамаренко, В.І.
Опубліковано: (2012) -
Підходи до управління витратами торгівельної галузі
за авторством: Kvach, Iryna
Опубліковано: (2019)