Струнгар, А. В. (2024). АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ: ЯК ВПЛИВАЮТЬ ВІЗУАЛЬНІ ТА ТЕКСТОВІ ЕЛЕМЕНТИ НА РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ. ДКС Центр.
Чикаго стиль цитування (17-те видання)Струнгар, А. В. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ: ЯК ВПЛИВАЮТЬ ВІЗУАЛЬНІ ТА ТЕКСТОВІ ЕЛЕМЕНТИ НА РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ. ДКС Центр, 2024.
Стиль цитування MLA (8-ме видання)Струнгар, А. В. АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ: ЯК ВПЛИВАЮТЬ ВІЗУАЛЬНІ ТА ТЕКСТОВІ ЕЛЕМЕНТИ НА РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ. ДКС Центр, 2024.
Попередження: стилі цитування не завжди правильні на всі 100%.