АНАЛІЗ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ОНЛАЙН-СЕРЕДОВИЩІ: ЯК ВПЛИВАЮТЬ ВІЗУАЛЬНІ ТА ТЕКСТОВІ ЕЛЕМЕНТИ НА РІШЕННЯ ПРО ПОКУПКУ
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автор: | Струнгар, А. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4074 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В СЕРЕДОВИЩІ ЦИФРОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
за авторством: Yushkevych, Olena, та інші
Опубліковано: (2023) -
Дослідження поведінки споживачів на ринку освітніх послуг
за авторством: Стеблюк, Н.Ф., та інші
Опубліковано: (2019) -
Візуальні документи як особливі джерела історії повсякденності
за авторством: Коляструк, О.
Опубліковано: (2008) -
Механізми формування поведінки споживачів послуг у системі вищої освіти
за авторством: Зоська, Я.В.
Опубліковано: (2008) -
Моделі поведінки споживачів у контексті цифрової трансформації: тенденції та перспективи
за авторством: Іванченкова, Л.В., та інші
Опубліковано: (2025)