Сенишин, О. С., & Хіч, Р. Я. (2024). ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ. ДКС Центр.
Chicago Style (17th ed.) CitationСенишин, О. С., and Р. Я Хіч. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ. ДКС Центр, 2024.
MLA (8th ed.) CitationСенишин, О. С., and Р. Я Хіч. ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІ ЯК ОСНОВНИЙ ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУВАННЯ. ДКС Центр, 2024.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.