ЦИФРОВІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ТА КОРИГУВАННЯ ЯКОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПРОДУКТІВ У МАЛОМУ БІЗНЕСІ
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Поляков, І. В., Кампов, Н. С., Касинець, О. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4572 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
«Інноваційний ліфт» як інструмент стимулювання нових видів діяльності в малому бізнесі Донбасу
за авторством: Ляшенко, В.І., та інші
Опубліковано: (2017) -
Аналіз основних форм партнерства туристичних суб’єктів у процесі формування туристичних продуктів
за авторством: Татаринцева, А.С.
Опубліковано: (2007) -
ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ У ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
за авторством: Олещук, В. Т.
Опубліковано: (2022) -
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
за авторством: Kaschuck, Kateryna
Опубліковано: (2024) -
Установившаяся напорная фильтрация к малому сферическому стоку в несвязном несуффозионном грунте
за авторством: Поляков, В.Л.
Опубліковано: (2009)