Хіч, Р. Я. (2024). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. ДКС Центр.
Chicago-Zitierstil (17. Ausg.)Хіч, Р. Я. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. ДКС Центр, 2024.
MLA-Zitierstil (8. Ausg.)Хіч, Р. Я. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ. ДКС Центр, 2024.
Achtung: Diese Zitate sind unter Umständen nicht zu 100% korrekt.