ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
Datum:2024
1. Verfasser: Хіч, Р. Я.
Format: Artikel
Sprache:Ukrainian
Veröffentlicht: ДКС Центр 2024
Online Zugang:https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575
Tags: Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
Назва журналу:Agrosvit

Institution

Agrosvit
id oai::article-4575
record_format ojs
spelling oai::article-45752024-09-19T10:45:46Z THE USING OF THE SWOT ANALYSIS METHOD AS A MARKETING TOOL OF STRATEGIC PLANNING TO ASSESS THE PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE DAIRY INDUSTRY OF UKRAINE ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ Хіч, Р. Я. ДКС Центр 2024-09-12 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575 10.32702/2306-6792.2024.18.121 Журнал "Агросвіт"; № 18 (2024): АГРОСВІТ; 121-130 Agrosvit; No. 18 (2024): AGROSVIT; 121-130 2306-6792 10.32702/2306-6792.2024.18 uk https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575/4614 Авторське право (c) 2024 Журнал "Агросвіт"
institution Agrosvit
baseUrl_str
datestamp_date 2024-09-19T10:45:46Z
collection OJS
language Ukrainian
format Article
author Хіч, Р. Я.
spellingShingle Хіч, Р. Я.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
author_facet Хіч, Р. Я.
author_sort Хіч, Р. Я.
title ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
title_short ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
title_full ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
title_fullStr ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
title_full_unstemmed ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
title_sort використання методики swot-аналізу як маркетингового інструменту стратегічного планування для оцінки перспектив розвитку молочної промисловості україни
title_alt THE USING OF THE SWOT ANALYSIS METHOD AS A MARKETING TOOL OF STRATEGIC PLANNING TO ASSESS THE PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE DAIRY INDUSTRY OF UKRAINE
publisher ДКС Центр
publishDate 2024
url https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575
work_keys_str_mv AT híčrâ theusingoftheswotanalysismethodasamarketingtoolofstrategicplanningtoassesstheprospectsforthedevelopmentofthedairyindustryofukraine
AT híčrâ vikoristannâmetodikiswotanalízuâkmarketingovogoínstrumentustrategíčnogoplanuvannâdlâocínkiperspektivrozvitkumoločnoípromislovostíukraíni
AT híčrâ usingoftheswotanalysismethodasamarketingtoolofstrategicplanningtoassesstheprospectsforthedevelopmentofthedairyindustryofukraine
first_indexed 2025-09-24T17:20:34Z
last_indexed 2025-09-24T17:20:34Z
_version_ 1851757151459999744