ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Gespeichert in:
| Datum: | 2024 |
|---|---|
| 1. Verfasser: | |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2024
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
Agrosvit| id |
oai::article-4575 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai::article-45752024-09-19T10:45:46Z THE USING OF THE SWOT ANALYSIS METHOD AS A MARKETING TOOL OF STRATEGIC PLANNING TO ASSESS THE PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE DAIRY INDUSTRY OF UKRAINE ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ Хіч, Р. Я. ДКС Центр 2024-09-12 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575 10.32702/2306-6792.2024.18.121 Журнал "Агросвіт"; № 18 (2024): АГРОСВІТ; 121-130 Agrosvit; No. 18 (2024): AGROSVIT; 121-130 2306-6792 10.32702/2306-6792.2024.18 uk https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575/4614 Авторське право (c) 2024 Журнал "Агросвіт" |
| institution |
Agrosvit |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2024-09-19T10:45:46Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Хіч, Р. Я. |
| spellingShingle |
Хіч, Р. Я. ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| author_facet |
Хіч, Р. Я. |
| author_sort |
Хіч, Р. Я. |
| title |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| title_short |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| title_full |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| title_fullStr |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| title_full_unstemmed |
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИКИ SWOT-АНАЛІЗУ ЯК МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДЛЯ ОЦІНКИ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ МОЛОЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ |
| title_sort |
використання методики swot-аналізу як маркетингового інструменту стратегічного планування для оцінки перспектив розвитку молочної промисловості україни |
| title_alt |
THE USING OF THE SWOT ANALYSIS METHOD AS A MARKETING TOOL OF STRATEGIC PLANNING TO ASSESS THE PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF THE DAIRY INDUSTRY OF UKRAINE |
| publisher |
ДКС Центр |
| publishDate |
2024 |
| url |
https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4575 |
| work_keys_str_mv |
AT híčrâ theusingoftheswotanalysismethodasamarketingtoolofstrategicplanningtoassesstheprospectsforthedevelopmentofthedairyindustryofukraine AT híčrâ vikoristannâmetodikiswotanalízuâkmarketingovogoínstrumentustrategíčnogoplanuvannâdlâocínkiperspektivrozvitkumoločnoípromislovostíukraíni AT híčrâ usingoftheswotanalysismethodasamarketingtoolofstrategicplanningtoassesstheprospectsforthedevelopmentofthedairyindustryofukraine |
| first_indexed |
2025-09-24T17:20:34Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:20:34Z |
| _version_ |
1851757151459999744 |