МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ ВИРОБНИЦТВА ПОСЛУГ В КЛАСТЕРАХ ТУРИЗМУ І ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ
Збережено в:
| Дата: | 2022 |
|---|---|
| Автори: | Маслиган, О. О., Терещук, О. С., Кізюн, А. Г., Гуцол, А. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2022
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/459 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
Методологія сучасних наукових досліджень розвитку готельно-ресторанної справи: виклики, загрози, перспективи
за авторством: Семикіна, М.В.
Опубліковано: (2025) -
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАДАННЯ ТРАНСПОРТНО-ЛОГІСТИЧНИХ ПОСЛУГ В ТУРИСТИЧНИХ КЛАСТЕРАХ
за авторством: Дідович, О. О., та інші
Опубліковано: (2024) -
Використання сучасної концепції бенчмаркінгу при формуванні іміджу підприємств туризму та готельно-ресторанного бізнесу
за авторством: Лобанова, В.А., та інші
Опубліковано: (2012) -
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
за авторством: Kaschuck, Kateryna
Опубліковано: (2024) -
Новий підхід до визначення якості комунальних послуг
за авторством: Палагін, О.В., та інші
Опубліковано: (2020)