ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ

Saved in:
Bibliographic Details
Date:2024
Main Authors: Тарасович, Л. В., Яремова, М. І., Буднік, О. М., Ратніков, М. Ю.
Format: Article
Language:English
Published: ДКС Центр 2024
Online Access:https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Journal Title:Agrosvit

Institution

Agrosvit
id oai::article-4756
record_format ojs
spelling oai::article-47562024-10-20T23:52:14Z CREATING A MARKETING STRATEGY FOR THE ANTI-CRISIS MANAGEMENT OF AN ENTERPRISE: TECHNOLOGY, TOOLS, AND MODELS ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Ратніков, М. Ю. ДКС Центр 2024-10-17 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756 10.32702/2306-6792.2024.20.124 Журнал "Агросвіт"; № 20 (2024): АГРОСВІТ; 124-130 Agrosvit; No. 20 (2024): AGROSVIT; 124-130 2306-6792 10.32702/2306-6792.2024.20 en https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756/4797 Авторське право (c) 2024 Журнал "Агросвіт"
institution Agrosvit
baseUrl_str
datestamp_date 2024-10-20T23:52:14Z
collection OJS
language English
format Article
author Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Ратніков, М. Ю.
spellingShingle Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Ратніков, М. Ю.
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
author_facet Тарасович, Л. В.
Яремова, М. І.
Буднік, О. М.
Ратніков, М. Ю.
author_sort Тарасович, Л. В.
title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
title_short ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
title_full ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
title_fullStr ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
title_full_unstemmed ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
title_sort формування маркетингової стратегії антикризового управління підприємством: технології, інструменти, моделі
title_alt CREATING A MARKETING STRATEGY FOR THE ANTI-CRISIS MANAGEMENT OF AN ENTERPRISE: TECHNOLOGY, TOOLS, AND MODELS
publisher ДКС Центр
publishDate 2024
url https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756
work_keys_str_mv AT tarasovičlv creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels
AT âremovamí creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels
AT budníkom creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels
AT ratníkovmû creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels
AT tarasovičlv formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí
AT âremovamí formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí
AT budníkom formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí
AT ratníkovmû formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí
first_indexed 2025-09-24T17:20:38Z
last_indexed 2025-09-24T17:20:38Z
_version_ 1851757158420447232