ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ
Saved in:
| Date: | 2024 |
|---|---|
| Main Authors: | , , , |
| Format: | Article |
| Language: | English |
| Published: |
ДКС Центр
2024
|
| Online Access: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Agrosvit |
Institution
Agrosvit| id |
oai::article-4756 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai::article-47562024-10-20T23:52:14Z CREATING A MARKETING STRATEGY FOR THE ANTI-CRISIS MANAGEMENT OF AN ENTERPRISE: TECHNOLOGY, TOOLS, AND MODELS ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Ратніков, М. Ю. ДКС Центр 2024-10-17 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756 10.32702/2306-6792.2024.20.124 Журнал "Агросвіт"; № 20 (2024): АГРОСВІТ; 124-130 Agrosvit; No. 20 (2024): AGROSVIT; 124-130 2306-6792 10.32702/2306-6792.2024.20 en https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756/4797 Авторське право (c) 2024 Журнал "Агросвіт" |
| institution |
Agrosvit |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2024-10-20T23:52:14Z |
| collection |
OJS |
| language |
English |
| format |
Article |
| author |
Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Ратніков, М. Ю. |
| spellingShingle |
Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Ратніков, М. Ю. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| author_facet |
Тарасович, Л. В. Яремова, М. І. Буднік, О. М. Ратніков, М. Ю. |
| author_sort |
Тарасович, Л. В. |
| title |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| title_short |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| title_full |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| title_fullStr |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| title_full_unstemmed |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ: ТЕХНОЛОГІЇ, ІНСТРУМЕНТИ, МОДЕЛІ |
| title_sort |
формування маркетингової стратегії антикризового управління підприємством: технології, інструменти, моделі |
| title_alt |
CREATING A MARKETING STRATEGY FOR THE ANTI-CRISIS MANAGEMENT OF AN ENTERPRISE: TECHNOLOGY, TOOLS, AND MODELS |
| publisher |
ДКС Центр |
| publishDate |
2024 |
| url |
https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4756 |
| work_keys_str_mv |
AT tarasovičlv creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels AT âremovamí creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels AT budníkom creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels AT ratníkovmû creatingamarketingstrategyfortheanticrisismanagementofanenterprisetechnologytoolsandmodels AT tarasovičlv formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí AT âremovamí formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí AT budníkom formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí AT ratníkovmû formuvannâmarketingovoístrategííantikrizovogoupravlínnâpídpriêmstvomtehnologííínstrumentimodelí |
| first_indexed |
2025-09-24T17:20:38Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:20:38Z |
| _version_ |
1851757158420447232 |