ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ТОВАРОЗНАВСТВІ НА ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автори: | Гноєвий, В. Г., Арістаров, Є. М., Бугайчук, Т. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4758 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ У СТАРТАП ІНДУСТРІЇ
за авторством: Задоя, В. О., та інші
Опубліковано: (2024) -
Інноваційна складова при розробці маркетингових стратегій у металургійний галузі
за авторством: Марченко, І.В.
Опубліковано: (2009) -
Адаптивна трансформація маркетингових стратегій з урахуванням національних інтересів економічного зростання
за авторством: Лисюк, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Роль цифрових маркетингових стратегій у розвитку малого та середнього бізнесу в умовах економічного відновлення України
за авторством: Харахаш, Олександр, та інші
Опубліковано: (2024) -
АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ
за авторством: Мартинюк, Т. Б., та інші
Опубліковано: (2017)