МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ
Збережено в:
| Дата: | 2024 |
|---|---|
| Автор: | Кравець, О. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2024
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/4759 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
Маркетингове екологічне спрямоване управління якістю продукції підприємств АПК
за авторством: Чеботарьов, В.М.
Опубліковано: (2011) -
Маркетингове дослідження світового ринку молочної продукції та місця України в ньому
за авторством: Попко, О.В.
Опубліковано: (2019) -
Особливості управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства
за авторством: Зламанюк, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Визначення критеріїв управління конкурентоспроможністю регіону
за авторством: Рудакова, Т.В.
Опубліковано: (2011) -
Система управління конкурентоспроможністю машинобудівного підприємства
за авторством: Галелюк, М.М.
Опубліковано: (2008)