БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У СФЕРІ ІНКЛЮЗИВНО ОРІЄНТОВАНОГО АГРОБІЗНЕСУ
Saved in:
| Date: | 2022 |
|---|---|
| Main Authors: | Жигулін, О. А., Седікова, І. О., Савенко, І. І. |
| Format: | Article |
| Language: | Ukrainian |
| Published: |
ДКС Центр
2022
|
| Online Access: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/808 |
| Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
| Journal Title: | Agrosvit |
Institution
AgrosvitSimilar Items
-
Національний бренд – фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності
by: Савенко, І., et al.
Published: (2023) -
Інноваційні технології як інструмент персоналізації маркетингових комунікацій у бренд-менеджменті
by: Сафронська, І.М., et al.
Published: (2025) -
Криза та кризовий менеджмент у сфері паблік рилешнз: конкретизація понять
by: Гусак, О.П.
Published: (2011) -
Логістичний менеджмент, як інструмент оптимізації логістичних витрат
by: Савенко, І. І., et al.
Published: (2020) -
Специфика функционирования бренд-неймов в рекламном дискурсе
by: Кадыралиева, А.В., et al.
Published: (2006)