МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Gespeichert in:
| Datum: | 2023 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Ukrainian |
| Veröffentlicht: |
ДКС Центр
2023
|
| Online Zugang: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/965 |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Institution
Agrosvit| id |
oai::article-965 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai::article-9652023-01-14T23:41:58Z МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ MARKETING RESEARCH AS A TOOL OF MANAGEMENT OF TOURISM ENTERPRISE Герчанівська, С. В. Луговий, Б. В. ДКС Центр 2023-01-05 Article Article application/pdf https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/965 10.32702/2306-6792.2023.1.37 Журнал "Агросвіт"; № 1 (2023): АГРОСВІТ; 37-43 Agrosvit; No. 1 (2023): AGROSVIT; 37-43 2306-6792 10.32702/2306-6792.2023.1 uk https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/965/974 Авторське право (c) 2023 Журнал "Агросвіт" |
| institution |
Agrosvit |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2023-01-14T23:41:58Z |
| collection |
OJS |
| language |
Ukrainian |
| format |
Article |
| author |
Герчанівська, С. В. Луговий, Б. В. |
| spellingShingle |
Герчанівська, С. В. Луговий, Б. В. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| author_facet |
Герчанівська, С. В. Луговий, Б. В. |
| author_sort |
Герчанівська, С. В. |
| title |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_short |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_full |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_fullStr |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_full_unstemmed |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ |
| title_sort |
маркетингові дослідження як інструмент управління туристичним підприємством |
| title_alt |
MARKETING RESEARCH AS A TOOL OF MANAGEMENT OF TOURISM ENTERPRISE |
| publisher |
ДКС Центр |
| publishDate |
2023 |
| url |
https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/965 |
| work_keys_str_mv |
AT gerčanívsʹkasv marketingovídoslídžennââkínstrumentupravlínnâturističnimpídpriêmstvom AT lugovijbv marketingovídoslídžennââkínstrumentupravlínnâturističnimpídpriêmstvom AT gerčanívsʹkasv marketingresearchasatoolofmanagementoftourismenterprise AT lugovijbv marketingresearchasatoolofmanagementoftourismenterprise |
| first_indexed |
2025-09-24T17:19:37Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:19:37Z |
| _version_ |
1851757039219376128 |