МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Герчанівська, С. В., Луговий, Б. В. |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
ДКС Центр
2023
|
| Онлайн доступ: | https://www.nayka.com.ua/index.php/agrosvit/article/view/965 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Agrosvit |
Репозитарії
AgrosvitСхожі ресурси
-
МЕТОДИКА ОБЛІКУ ВИТРАТ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
за авторством: Goncharenko, O.M.
Опубліковано: (2011) -
Бюджетування як інструмент підвищення ефективності управління підприємством
за авторством: Коваленко, В.М., та інші
Опубліковано: (2013) -
Система управління підприємством як предмет дослідження теорії організації
за авторством: Калюжна, Н.Г.
Опубліковано: (2011) -
Маркетингові дослідження ринку освітніх послуг у контексті управління їхньою якістю
за авторством: Парсяк, К.
Опубліковано: (2012) -
Антикризове управління підприємством
за авторством: Діденко, С.О.
Опубліковано: (2011)