Сравнительный анализ моделей знаний обучаемого в интеллектуальных обучающих системах
In the article most known models of student for intelligent tutoring systems are described and explored. Their sphere of application, advantages and drawbacks are analyzed.
Gespeichert in:
| Datum: | 2011 |
|---|---|
| Hauptverfasser: | , |
| Format: | Artikel |
| Sprache: | Russian |
| Veröffentlicht: |
Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України
2011
|
| Schriftenreihe: | Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України |
| Tags: |
Tag hinzufügen
Keine Tags, Fügen Sie den ersten Tag hinzu!
|
| Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
| Zitieren: | Сравнительный анализ моделей знаний обучаемого в интеллектуальных обучающих системах / Ю.Р. Валькман, А.В. Скляр // Збірник наукових праць Інституту проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є. Пухова НАН України. — К.: ІПМЕ ім. Г.Є. Пухова НАН України, 2011. — Вип. 59. — С. 74-86. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
Institution
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine| Zusammenfassung: | In the article most known models of student for intelligent tutoring systems are
described and explored. Their sphere of application, advantages and drawbacks are
analyzed. |
|---|