Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки

Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автори: Михальчук, Л.В., Іванісова, А.В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2012
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id oai:nasplib.isofts.kiev.ua:123456789-59198
record_format dspace
spelling oai:nasplib.isofts.kiev.ua:123456789-591982025-02-23T17:20:08Z Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки Выход отечественных предприятий на внешние рынки Out the domestic companies to foreign markets Михальчук, Л.В. Іванісова, А.В. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки. 2012 Article Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 https://nasplib.isofts.kiev.ua/handle/123456789/59198 339.5 uk Культура народов Причерноморья application/pdf Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Михальчук, Л.В.
Іванісова, А.В.
Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
Культура народов Причерноморья
description Мета статті полягає у розгляді ефективних напрямів виходу підприємств на зовнішні ринки.
format Article
author Михальчук, Л.В.
Іванісова, А.В.
author_facet Михальчук, Л.В.
Іванісова, А.В.
author_sort Михальчук, Л.В.
title Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
title_short Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
title_full Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
title_fullStr Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
title_full_unstemmed Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
title_sort вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2012
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
citation_txt Вихід вітчизняних підприємств на зовнішні ринки / Л.В. Михальчук, А.В. Іванісова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 235. — С. 61-63. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT mihalʹčuklv vihídvítčiznânihpídpriêmstvnazovníšnírinki
AT ívanísovaav vihídvítčiznânihpídpriêmstvnazovníšnírinki
AT mihalʹčuklv vyhodotečestvennyhpredpriâtijnavnešnierynki
AT ívanísovaav vyhodotečestvennyhpredpriâtijnavnešnierynki
AT mihalʹčuklv outthedomesticcompaniestoforeignmarkets
AT ívanísovaav outthedomesticcompaniestoforeignmarkets
first_indexed 2025-07-22T04:15:22Z
last_indexed 2025-07-22T04:15:22Z
_version_ 1838319112753774592