Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення
This paper examines the critical aspects of enhancing Customer Support Systems with an aim to have them sorted out by integrating advanced computational techniques and automation. Efficient use of computational Systems across various fields, such as science, business, and engineering, relies heavily...
Збережено в:
| Дата: | 2025 |
|---|---|
| Автори: | , |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Vinnytsia National Technical University
2025
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/781 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Optoelectronic Information-Power Technologies |
Репозитарії
Optoelectronic Information-Power Technologies| id |
oai:oeipt.vntu.edu.ua:article-781 |
|---|---|
| record_format |
ojs |
| spelling |
oai:oeipt.vntu.edu.ua:article-7812025-06-19T11:44:36Z Customer support process problems and their all-in-one resolution Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення Слободян, Р.В. Богач, І.В. customer support process customer support operations процес підтримки клієнтів операції підтримки клієнтів This paper examines the critical aspects of enhancing Customer Support Systems with an aim to have them sorted out by integrating advanced computational techniques and automation. Efficient use of computational Systems across various fields, such as science, business, and engineering, relies heavily on high-quality data and sophisticated processing. Clearly organized data and well-defined tasks are essential for maximizing Customer Support System effectiveness. The study highlights that current implementations often fail to cover end-to-end scenarios comprehensively. Effective use of tools for dynamic workload management and real-time data validation presents significant challenges. Integrated solutions are needed to handle the entire lifecycle of customer support requests - from data gathering to task allocation, and finally, to managing agents' skills based on customer reviews. A holistic approach using AI and machine learning can improve task management in customer support, resulting in better data quality, efficient task distribution, and enhanced agent performance. У цій статті розглядаються важливі аспекти вдосконалення систем підтримки клієнтів з метою їх упорядкування шляхом інтеграції передових обчислювальних методів і автоматизації. Ефективне використання обчислювальних систем у різних галузях, таких як наука, бізнес і техніка, значною мірою залежить від високоякісних даних і складної обробки. Чітко організовані дані та чітко визначені завдання є важливими для підвищення ефективності системи підтримки клієнтів. В дослідженні підкреслюється, що поточні впровадження часто не охоплюють повний спектр сценаріїв. Ефективне використання інструментів для динамічного управління робочим навантаженням та перевірки даних у режимі реального часу створює значні труднощі. Необхідні інтегровані рішення для обробки всього життєвого циклу запитів на підтримку клієнтів – від збору даних до розподілу завдань і, нарешті, до управління навичками агентів на основі відгуків клієнтів. Цілісний підхід з використанням штучного інтелекту та машинного навчання може покращити управління завданнями в підтримці клієнтів, що призведе до кращої якості даних, ефективного розподілу завдань та підвищення продуктивності агентів. Vinnytsia National Technical University 2025-06-18 Article Article application/pdf https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/781 10.31649/1681-7893-2025-49-1-257-263 Optoelectronic Information-Power Technologies; Vol. 49 No. 1 (2025); 257-263 Оптико-електроннi iнформацiйно-енергетичнi технологiї; Том 49 № 1 (2025); 257-263 Оптико-електроннi iнформацiйно-енергетичнi технологiї; Том 49 № 1 (2025); 257-263 2311-2662 1681-7893 10.31649/1681-7893-2025-49-1 en https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/781/711 |
| institution |
Optoelectronic Information-Power Technologies |
| baseUrl_str |
|
| datestamp_date |
2025-06-19T11:44:36Z |
| collection |
OJS |
| language |
English |
| topic |
процес підтримки клієнтів операції підтримки клієнтів |
| spellingShingle |
процес підтримки клієнтів операції підтримки клієнтів Слободян, Р.В. Богач, І.В. Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| topic_facet |
customer support process customer support operations процес підтримки клієнтів операції підтримки клієнтів |
| format |
Article |
| author |
Слободян, Р.В. Богач, І.В. |
| author_facet |
Слободян, Р.В. Богач, І.В. |
| author_sort |
Слободян, Р.В. |
| title |
Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_short |
Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_full |
Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_fullStr |
Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_full_unstemmed |
Проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_sort |
проблеми процесу підтримки клієнтів та їх комплексне вирішення |
| title_alt |
Customer support process problems and their all-in-one resolution |
| description |
This paper examines the critical aspects of enhancing Customer Support Systems with an aim to have them sorted out by integrating advanced computational techniques and automation. Efficient use of computational Systems across various fields, such as science, business, and engineering, relies heavily on high-quality data and sophisticated processing. Clearly organized data and well-defined tasks are essential for maximizing Customer Support System effectiveness. The study highlights that current implementations often fail to cover end-to-end scenarios comprehensively. Effective use of tools for dynamic workload management and real-time data validation presents significant challenges. Integrated solutions are needed to handle the entire lifecycle of customer support requests - from data gathering to task allocation, and finally, to managing agents' skills based on customer reviews. A holistic approach using AI and machine learning can improve task management in customer support, resulting in better data quality, efficient task distribution, and enhanced agent performance. |
| publisher |
Vinnytsia National Technical University |
| publishDate |
2025 |
| url |
https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/view/781 |
| work_keys_str_mv |
AT slobodânrv customersupportprocessproblemsandtheirallinoneresolution AT bogačív customersupportprocessproblemsandtheirallinoneresolution AT slobodânrv problemiprocesupídtrimkiklíêntívtaíhkompleksneviríšennâ AT bogačív problemiprocesupídtrimkiklíêntívtaíhkompleksneviríšennâ |
| first_indexed |
2025-09-24T17:29:42Z |
| last_indexed |
2025-09-24T17:29:42Z |
| _version_ |
1844167292820127744 |