МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В СЕРЕДОВИЩІ ЦИФРОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
The article is devoted to marketing research on consumer behaviour in the environment of digital infrastructure. It has been established that marketing research of consumer behaviour in the environment of digital infrastructure models strong systems of interaction with consumers by accurately defini...
Збережено в:
| Дата: | 2023 |
|---|---|
| Автори: | Yushkevych, Olena, Vikarchuk, Olga, Zaburmekha, Yevhena |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | English |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2023
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/295148 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
за авторством: Pavlovska, Liudmyla, та інші
Опубліковано: (2021) -
ВПЛИВ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
за авторством: TURLAKOVA, S., та інші
Опубліковано: (2025) -
Метод оцінки подібності веб-сторінок
за авторством: Дубовой, В.М., та інші
Опубліковано: (2008) -
Study of improving the customer relationship management by data mining applications
за авторством: Danubianu, Mirela, та інші
Опубліковано: (2009) -
Система координатной привязки для нестационарных сигналов
за авторством: Тимченко, Л.И., та інші
Опубліковано: (2008)