УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЗАКЛАДУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
The article explores the features of brand management in the restaurant business as a key tool for enhancing the enterprise’s competitiveness and ensuring its stable development in a dynamic market environment. The relevance of the topic is due to the growing role of brand as an element of intangibl...
Збережено в:
| Дата: | 2025 |
|---|---|
| Автори: | Ostashevskyi, Oleg, Pavlova, Svitlana |
| Формат: | Стаття |
| Мова: | Ukrainian |
| Опубліковано: |
Zhytomyr Ivan Franko State University
2025
|
| Теми: | |
| Онлайн доступ: | http://eui.zu.edu.ua/article/view/333399 |
| Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
| Назва журналу: | Economics. Management. Innovations |
Репозитарії
Economics. Management. InnovationsСхожі ресурси
-
ЕТИЧНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СТРАТЕГІЯ СТАЛОГО ЗРОСТАННЯ НА ГАЛУЗЕВИХ РИНКАХ
за авторством: Plysenko, Halyna
Опубліковано: (2025) -
ТУРИСТИЧНЕ БРЕНДИНГУВАННЯ – ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ЦІЛЕЙ РОЗВИТКУ КУРОРТУ ТРУСКАВЕЦЬ
за авторством: Teodorovych, Larysa, та інші
Опубліковано: (2021) -
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
за авторством: Kaschuck, Kateryna
Опубліковано: (2024) -
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У РЕСТОРАНАХ ЛЬВОВА: ВПЛИВ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ДОСВІД КЛІЄНТІВ
за авторством: Fil, Mariya, та інші
Опубліковано: (2024) -
Геоінформаційне забезпечення навігації наземного транспорту
за авторством: Карпінський, Ю.О., та інші
Опубліковано: (2007)